عطر خانگي

فروشگاه ايران پرفيومز

عطر خانگي

۷ بازديد

عطر و بو در هر خانه و هر اتاق به منزل شما يك ويژگي بالايي مي بخشد. خواه به گل هاي پررنگ ، جنگل هاي آرام يا عطر خانگي غيرمعمول علاقه داشته باشيد.  ما در فروشگاه اينترنتي ايران پرفيومز براي همه افراد عطر هاي متناسب را داريم كه شامل عطر خانگي و دستگاه عطر افشان است.

 

ما عطر خانگي ارائه كرده ايم كه در هر دمايي و در هر زمان از سال به خوبي كار خواهند كرد. از مدت زمان ماندگاري آنها ، تا فضاي مناسب براي استفاده از انواع عطر و عطرهاي متناسب با تمام فصول سال مي توانيد از انواع اين عطرها استفاده نماييد.

اين را تصوير كنيد. وارد خانه اي كاملاً مجهز مي شويد. اين ظاهر تازه تزئين شده و مرتب و تميز است. روي ديوارها و بالشهايي كه روي مبل رديف شده اند هنر وجود دارد. رنگ ها خنثي هستند و هيچ چيز بي جا نيست. پيچيدن يك رايحه بسيار مناسب در اين موقعيت آرامش را چندين برابر مي كند. نمي توان اهميت عطر را در خانه بيش از حد بيان كرد.

 

اسپري كردن عطر با عطر افشان

پاشيدن عطر خانگي به وسيله دستگاه هاي عطر افشان ، آرامش را به برنامه قبل از خواب شما مي افزايد. همچنين اسپري هاي اتاق و پخش كننده هايي وجود دارد كه مي توانند آرامش را به اتاق اضافه كنند. اسپري كردن عطر باعث مي شود تا فضاي بيشتري از اتاق و منزل شما خوشبو شود.

 

عطر براي اتاق و حالت 

آزادانه از عطرهاي ما استفاده كنيد و بلافاصله باعث بهبود روحيه در خانه شما مي شوند.

درست قبل از ورود بازديدكنندگان ، از يك عطر خانگي با رايحه طبيعي در راهرو استفاده كنيد تا رايحه خوب در محيط منزل شما به استقبال مهمانان برود و موقعيتي شاد را ايجاد كند.

عطر بايد بخشي از تجربه چند حسي باشد كه در خانه خود ايجاد مي كنيد. خانواده و دوستانتان از آن لذت خواهند برد.

اگر به دنبال رايحه اي براي آرامش و آرامش فوري هستيد عطر خانگي نافه  Lavender را انتخاب كنيد ، زيرا حاوي ماده معطر عطري است كه از نظر علمي ثابت شده است.

براي خريد انواع عطر خانگي مي توانيد به سايت ايران پرفيومز مراجعه كنيد و بهتر عطر ها را با رايحه ي مورد علاقه خود پيدا و خريداري كنيد. ايران پرفيومز  فروشگاه اينترنتي انواع عطر در سرتاسر ايران مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.