خريد بهترين عطر زنانه خنك با ماندگاري بالا

۳ بازديد

 

 

استفاده از عطر علاوه بر اينكه موجب خوشبو شدن بدن ميشود باعث شادابي و جذابيت نيز ميشود و حس اعتماد به نفس بهتري به انسان ميدهد. هزاران رايحه در طبيعت وجود دارد مانند گل‌ها، درختان، فصل‌ها، چوب‌ها و... كه باعث حس و حال خوب مي‌شوند. هر رايحه‌ حس متفاوتي را به شما القا ميكند. رايحه‌ها داراي طيف گسترده‌اي هستند؛ شيرين، خنك، گرم و تلخ. طبق سليقه خود هر كدام از رايحه‌ها يا تركيب آن‌ها را استفاده كنيد. بهتر است رايحه ها با توجه به فصل استفاده شوند.

در فصل هاي گرم، همانطور كه ميوه‌هاي خنك سبب نشاط ما ميشوند، رايحه ها‌ي آن‌ها هم اين فصل را دلپذير خواهند كرد. در عطرهاي خنك زنانه اغلب از اسانس ميوه‌ هايي مانند ليمو، پرتقال، توت‌فرنگي، آناناس، نارگيل و… استفاده ميشود. بنابراين بهترين عطر زنانه براي فصل گرما، عطريست با رايحه خنك و سرد كه حس تازگي و همچنين خنكي را به افراد منتقل كند. همچنين استفاده از عطرهاي زنانه گرم و شيرين و تلخ براي فصول سرد سال پيشنهاد ميشود.

انتخاب رايحه عطر به شرايط از جمله: فصول، شرايط آب و هوايي، موقعيت مكاني و غيره بستگي دارد. بهتر است از عطر خنك زنانه و سرد و ملايم براي روزمره و دورهمي دوستانه و از عطر زنانه ي گرم يا شيرين در مجالس رسمي و مناسبات خاص استفاده شود. براي اين منظور بهتر است دو عطر خنك زنانه داشته باشيم.

اين نكته قابل توجه است كه معمولا عطرها در هواي سرد، ماندگاري بيشتري دارند، زيرا دماي هوا كمتر است و الكلي كه در عطر موجود است ديرتر تبخير مي‌شود، بنابراين عطر خنك زنانه در فصل گرما با عطر زنانه براي فصل سرما تفاوت دارد. براي خريد انواع عطر به وبسايت ايران پرفيومز مراجعه نماييد.

 

چگونه بهترين ادكلن زنانه را انتخاب كنم؟

همه ما از تاثير عطر و ادكلن بر جذب اطرافيان واقفيم اما انتخاب يك عطر زنانه مناسب كار چندان ساده‌اي هم نيست. در اين بخش شما را راهنمايي خواهيم كرد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

رايحه مناسب را انتخاب كنيد: رايحه گلي، رايجه چوبي و يا ميوه‌اي

ميزان غلظت عطر مهم است: ادوتويلت، ادوپرفيوم، پرفيوم به ترتيب از راست به چپ بيشترين غلظت را دارند.

قبل از خريد عطر به دقت ويژگي‌هاي آن بخوانيد و بررسي كنيد. رايحه‌هاي به كار رفته در عطرهايي كه قبلا خريداري كرده‌ايد و به نظر شما خوشبو بوده‌اند را بررسي كنيد و براي خريد عطر و ادكلن جديد خود به دنبال همين رايحه‌ها باشيد.

 

 

خريد بهترين عطر زنانه خنك با ماندگاري بالا 

يك تصوير زيبا از رفتن به ساحل را در ذهن خود تصور كنيد. لمس شن‌هاي نرم، ديدن زيبايي درياي آبي رنگ و استشمام بوي اقيانوس! حال تصوير ديگري از يك باغ ميوه را در فصل بهار تصور كنيد. زيبايي و لطافت شكوفه‌ها، شما را مجذوب خواهد كرد! اما فكر مي‌كنيد چه چيزي نقش مهمي را در ماندگاري خاطرات شيرين ذهن شما بازي مي‌كند؟

رايحه‌ها نقش مهمي در درك شما از محيط اطرافتان دارند و در حقيقت به مشاهدات شما بعد و هويت مي‌بخشند. هر رايحه‌اي يك حس متفاوت را به شما خواهد‌ داد. رايحه‌ها طيف گسترده‌اي دارند؛ بعضي شيرين، بعضي خنك، بعضي گرم و بعضي از آن‌ها هم تلخ هستند.

شما مي‌توانيد بسته به سليقه خود هر كدام از رايحه‌ها يا تركيب آن‌ها را استفاده كنيد؛ اما بهتر است هر رايحه را با توجه به فصل خاص خود استفاده كنيد تا احساس تعادل و شادابي را در شما چند برابر كند. به طور معمول در فصل‌هاي بهار و تابستان كه هوا گرم‌تر است، بهتر است از عطر خنك زنانه و فصل‌هاي پاييز و زمستان از رايحه‌هاي گرم استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.