فروش انواع عطر مردانه در ايران پرفيومز

۱۱ بازديد

 

هر مردي خاص است و اولويت‌ها و ارزش‌هاي او نيز خاص خودش هستند. خريد عطر و ادكلن مردانه نيز مي‌تواند به همان اندازه براي آقايان مهم و اختصاصي باشد. دقيقا به همين دليل است، كه هر مردي بايد در موقعيت‌هاي گوناگون و با توجه به شرايط از عطر خاصي استفاده كند. براي مثال رايحه‌اي كه براي ميهماني‌هاي صميمانه توسط آقايان استفاده مي‌شود، بايد جنبه رمانتيك يك مرد را به نمايش بگذارد، اما رايحه‌اي كه براي يك قرار ملاقات كاري انتخاب مي‌شود، بايد صلابت، هيبت و جسارت او را در معرض نمايش قرار دهد.

با وجود عطر و ادكلن هاي مردانه تقلبي از تمامي برندها و همين طور قيمت بسيار بالاي عطر مردانه و عطر زنانه، معمولا خريد عطر مردانه ديگر مثل پيش آسان نيست. در اين مطلب قصد داريم ويژگي هاي جديدترين و خوشبوترين ادكلن مردانه را عنوان كنيم. براي خريد بهترين عطرهاي مردانه مي توانيد به وبسايت ايران پرفيومز مراجعه كنيد.

 

ويژگي عطر مردانه و خوشبو كه مورد پسند خانم ها است 

عطر مردانه و خوشبو كه بانوان براي همسر، پدر، برادر و…انتخاب مي كنند، عموما داراي فاكتور هاي خاصي است كه رايحه منحصر به فرد و ماندگاري مطلوب را مي توان از مهم ترين ويژگي هاي آن برشمرد.

علاوه بر آن براي بانوان مهم است كه عطر مردانه و خوشبو را از برند هاي معتبر و با بسته بندي اورجينال تهيه نمايند؛ كه در اين راستا مي توانند با مراجعه به بخش فروشگاه عطر ايران پرفيومز از ميان عطر هاي متنوع كه همه سليقه ها را پوشش مي دهد، مورد انتخابي خود را تنها با چند كليك ساده خريداري نمايند. در اين مطلب به معرفي ادكلن ها و عطر مردانه و خوشبو و دلپذيري اشاره خواهيم داشت كه مورد علاقه بسياري از بانوان خوش سليقه و خاص نيز مي باشد.

 

 

نكات مهم هنگام خريد عطر مردانه 

كيفيت محصول: 

اولين نكته در هنگام خريد عطر مردانه توجه به كيفيت اصل و اورجينال بودن آن است؛ زيرا امروزه با توجه به حضور برندهاي مختلف توليد كننده عطر در بازار جهاني، بسياري از سودجويان به سراغ رايحه ها و عطرهاي پر فروش آنان رفته و توانسته اند با ظاهري يكسان اما كيفيتي به مراتب پايين تر مشابه آن چه اصل و غير تقلبي مي باشد را در قالب عطرهايي فِيك و غير اصل وارد بازار كنند و بفروش برسانند. بهترين راه براي دستيابي به عطرهاي اصل و غير تقلبي خريد از فروشگاه هاي معتبر و پرهيز از خريد عطرهاي ارزان قيمت با بسته بندي غير استاندارد است.

 

انتخاب رايحه اي مناسب:

 دومين نكته اي كه هنگام انتخاب و خريد عطر مردانه بايد به آن توجه داشته باشيد، انتخاب رايحه اي مناسب با ذائقه بويايي شما و همچنين توجه به مواد به كار رفته در ساختار اين نوع از خوشبو كننده هاي مخصوص آقايان است. لازم به ذكر است در انتخاب يك رايحه مناسب بايد جوانب زيادي از جمله رنگ پوست، طبع مزاجي، فصل طبيعتي كه در آن هستيد و غيره را در نظر گرفت.

 

انتخاب نوع:

 از ديگر نكات مهم در هنگام خريد يك عطر مردانه توجه به نوع آنان مي باشد كه ما در قسمت قبلي همين مطلب به توضيح مختصر اما كاملا مفيدي از تمام زيرشاخه هاي خوشبو كننده عطرها صحبت كرده ايم.

 

توجه به موقعيت مكاني: 

مورد بعدي كه بايد به هنگام خريد عطري مردانه به آن توجه كنيد، موقعيت مكاني است كه قرار است خود را براي حضور در آن خوشبو كنيد. براي اين منظور توجه داشته باشيد كه همواره بهتر است عطر و ادكلن محل كار شما با عطر و ادكلني كه براي مهماني هاي دورهمي و يا رسمي از آن استفاده مي كنيد، متفاوت باشد؛ مثلا هميشه سعي كنيد در محيط هاي اداري و يا كاري از عطرهاي ملايم استفاده كنيد و به هيچ وجه به سراغ زدن عطرهاي تلخ، گرم و همچنين تند نرويد.

 

تناسب با سن و سال:

 فاكتور مهم بعدي كه خيلي در انتخاب يك عطر مردانه مناسب تاثير گذار است، توجه به سن و سال شخصي است كه مي خواهد از يك عطر استفاده نمايد. معمولا اغلب توليد كنندگان عطرها بر روي جعبه محصولات خود از شرايط سني مصرف كنندگان ياد مي كند كه همين امر مي تواند در خريد اين قبيل از محصولات خوشبو كننده بسيار حائز اهميت باشد. اما در كل بد نيست شما خريداران عزيز بدانيد كه عطرهاي ملايم و شيرين براي سنين پايين و عطرهاي تند و تلخ بيشتر مناسب استفاده مرداني بزرگسال مي باشد.

 

مناسب با نوع پوست: 

بطور كلي ما دو نوع پوست انساني داريم كه يكي پوست هاي چرب و مرطوب بحساب مي آيند و ديگري پوست هاي نوع خشك هستند. دارندگان پوست هاي چرب و مرطوب بهتر است همواره به سراغ خريد عطرهاي ملايم با رايحه هايي شيرين و ميوه اي بروند و دارندگان پوست هاي خشك نيز سعي كنند از عطرهايي استفاده كنند كه داراي كمترين ميزان الكل طبيعي در ساختار خود مي باشند؛ بهترين گزينه براي آن ها استفاده از پرفيوم ها و ادوپرفيوم ها مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.