بهترين ادكلن مردانه دختر پسند

فروشگاه ايران پرفيومز

بهترين ادكلن مردانه دختر پسند

۴ بازديد

 

عطر و ادكلن مردانه همان طور كه از نام آن پيداست از محصولاتي به شمار مي رود كه همه با آن آشنايي دارند و در منزل هر فردي يكي از آن براي استفاده قابل مشاهده خواهد بود. اما ممكن است با انواع مختلف عطر و ادكلن مردانه آشنايي نداشته باشيد كه ما تهيه مقاله زير به شما براي آشنايي بيشتر كمك خواهيم كرد.

 

راهنماي بهترين ادكلن مردانه دختر پسند

عطر و ادكلن هاي مردانه در واقع يكي از عناصر پنهان در مردان به شمار مي رود و هر فردي در كنار خوش پوش بودن و خوشتيپ  بودن، بايد از عطر و ادكلن مناسب هم استفاده كند تا بوي مطبوعي دهد و توجه اطرافيان را هم اين گونه بيشتر جلب خواهد كرد. خريد عطر و ادكلن مردانه براي آقايان امري دشوار مي باشد و دليل آن عدم تشخيص عطر بعد از استفاده آن در كوتاه مدت مي باشد و معمولا ترجيح مي دهند در هنگام انتخاب و خريد عطر و ادكلن مورد نظر خود، خانم ها را در كنار خود داشته باشند.

البته خانم ها حتما بايد عطر مورد نظر خودشان را با انتخاب خود خريداري كنند و سليقه ديگران ممكن است با سليقه آن ها سازگاري نداشته باشد. همچنين ذائقه شامه خانم ها نسبت به آقايان قوي تر است. خريد عطر و ادكلن هاي مردانه نه تنها بخش مهمي از سبد خريد آقايان بلكه بخش مهمي از سبد خريد ديگر افراد هم محسوب مي شود. طي تحقيقاتي كه صورت گرفته، ثابت شده است كه رايحه خوب مي تواند در روابط فرد با اشخاص ديگر نقش بسزايي را ايفا كند.

انواع عطر و ادكلن ها بستگي به ميزان خلوص هركدام از آن ها دارد و به دسته هاي ادوتويلت( 5 تا 15 درصد عطر، اسپلش، ادوفرش( ا تا 3 درصد عطر)، پرفيوم( 20 تا 40 درصد عطر) و ادوپرفيوم(15 تا 20 درصد عطر) تقسيم مي گردد.

 

 

عطرهاي مردانه‌اي كه خانم‌ها را تحريك مي‌كند بهترين عطر براي جذب زنان

عطر مردانه تلخ در بين رايحه‌هاي مردانه و شيك، طرفداران زيادي دارد و مي‌توان گفت كه بهترين عطر براي جذب زنان است. اين رايحه مي‌تواند حس ابهت و شيك پوشي هر مردي را بيشتر دهد. معمولا عطرهايي با طعم تلخ، داراي يك طبع نيز هستند. عطرهاي تلخ مي‌توانند طبع خنكي داشته باشند يا اينكه جزء عطرهايي با طبع گرم باشند. بنابراين رايحه جذاب و تحريك كننده هر عطر مردانه، به تركيبات رايحه‌اي، گروه بويايي و طبع و طعم آن بستگي دارد. 

در واقع انتخاب يك عطر چيزي بيشتر از پسنديدن روايح تلخ و شيرين يا گرم و سرد است و بعد از در نظر گرفتن تمام اين موارد، بايد عطري را بخريم كه القاگر حس يافتن نيمه گمشده يا همان مرد روياها در ضمير تاخود آگاه جنس مخالف شود. جاي شكي وجود ندارد كه يك عطر مردانه كامل و زنانه‌پسند، بايد شخصيت ذاتي و كاريزماتيك يك مرد واقعي را تكميل ‌كند.

اين رايحه عطر آشنا بايد با تماميت فردي و خصوصيات ذاتي و وجودي شما همگام باشد و به تبع از آن، زناني به سمت شما كشيده مي‌شوند كه به اين ويژگي‌هاي شخصيتي شما علاقمند باشند. اين‌گونه است كه عطر و ادوكلن، هميشه به عنوان يك سلاح شيميايي و ابزار موثر در زمينه روانشناسي و درك روابط متقابل ميان انسان‌ها شناخته شده است.

مثلا عطرهاي مردانه تند، معمولا مخصوص آقايان بسيار موفق و تاثيرگذار است. اين دسته از مردان ضريب هوشي بالايي دارند و اين مدل عطر به آن‌ها قدرت و تمركز بالايي القا مي‌كند. مردان علاقمند به عطرهاي تند،‌ معمولا تصميم گيري‌هاي سريعي دارند و به راحتي كوتاه نمي‌آيند. آن‌ها از اعتماد به نفس بالايي برخوردارند و به راحتي مي‌توانند تاثيرگذار باشند.

در مقابل عطرهاي ملايم مردانه، براي آقايان كم حرف توصيه توليد مي‌شوند. كساني كه عطرهاي مردانه ملايم را دوست دارند، اغلب براي مدت زمان زيادي ساكت مي‌مانند و رازهايشان را با كسي درميان نمي‌گذارند. مقبوليت اين دسته از آقايان، به آن‌ها كمك مي‌كند كه كمتر درگير ارتباط گرفتن با آدم‌ها بشوند و معمولا آدم‌ها به سراغ آن‌ها مي‌آيند. ناراحتي در اين دسته از افراد هيچ وقت فراموش نمي‌شود. اين آقايان همچنين بسيار احساساتي هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.