فروش انواع عطر زنانه در ايران پرفيومز

۴ بازديد

 

از زماني كه عطر در مصر باستان كشف و ساخته شد تا به امروز، عضو جدانا‌پذيرِ زندگي شده است. امروزه حتي رفتن به يك مهماني شام ساده، بدون عطر قابل تصور نيست. انتخاب عطر خوش‌بو با ماندگاري بالا بسيار مهم است زيرا عطر‌تان قبل از شما وارد محيط مي‌شود و نشان‌دهنده‌ي شخصيت شما است.

هر فرد بايد عطر مخصوص به خود را داشته باشد تا به وسيله آن هميشه در ياده‌ها بماند. عطر را مي‌توان يك خاطره زنده تعريف كرد خاطره‌اي كه با بو به جا مي‌ماند. همچنين عطر را مي‌توان امضا شخصي شما دانست كه روحيات و اخلاق خود را با آن به نمايش مي‌گذاريد. اما خوشبوترين عطرهاي معروف در دنيا كدامند؟ در ادامه اين مقاله در ايران پرفيومز با ما باشيد.

 

 

خوشبوترين عطر زنانه چه رايحه هايي دارند؟ 

نت‌ها و رايحه‌هايي كه معمولا براي عطرهاي مختلف مي‌شنويم شامل عطر گل‌ها، رايحه‌هاي شرقي، رايحه چوب‌هاي مختلف، گياهان معطر و ميوه‌ها هستند. خوشبوترين عطر زنانه شما نيز تلفيقي از اين روايح است اما شناخت هر رايحه و طبع آن، به شما در زمان خريد كمك مي‌كند.

 

رايحه گلي

اكثر عطرهاي زنانه رايحه‌اي از گل‌ها را در خود دارند. رايحه گل‌هاي مختلفي همچون رز، انواع ياس، شكوفه‌ها و ديگر گل‌هاي خوشبو در ساخت عطرها به كار گرفته مي‌شوند. گل‌ها حسي رمانتيك را به عطر شما اضافه مي‌كنند كه شما را بسيار جذاب مي‌كند.

 

رايحه ادويه

خوشبوترين ادكلن زنانه معمولا در خود ردي از ادويه‌ دارد تا به كمك بوي تند آن، قدرت نفوذ عطر را بالا ببرد. ادويه‌هايي همچون جوز، ميخك، دارچين و فلفل در عطرها به كار مي‌روند تا آن را به گزينه‌اي ايده‌آل براي مجالس رسمي تبديل كنند.

 

رايحه مركبات

عطر نارنگي، سيب، هلو، ليمو، انبه و پرتقال در عطر باعث القاي حس تازگي به شما و اطرافيان‌تان مي‌شود.

 

رايحه چوب

چوب‌هاي معطر در صنعت عطرسازي بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. چوب‌هايي همچون صندل و كاج به دليل داشتن بويي آرام بخش و ملايم در ساخت عطرهاي مختلف و در تركيب با ديگر روايح به كار گرفته مي‌شود.

 

رايحه‌هاي شرقي

به رايحه گل‌ها، ادويه‌ها و چوب‌هايي كه در شرق مي‌رويند، رايحه‌هاي شرقي مي‌گويند. رايحه‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه ممكن است در خوشبو ترين ادكلن زنانه خود به آن برخوريد. رايحه‌هايي همچون اقيانوس، علف، طبيعت و غيره مي‌توانند از اين دست باشند.

نت‌هاي مختلفي كه در شرح عطرها مي‌خوانيد در واقع همان رايحه‌اي است كه از استشمام عطر به شما مي‌رسد. نت آغازي اولين رايحه‌اي است كه بعد از بوييدن عطر احساس مي‌كنيد. بعد از چند لحظه نت مياني به مشام شما مي‌رسد و در نهايت نت پاياني است كه رايحه پاياني و ماندگار عطر شما است.

 

نحوه استفاده صحيح از عطر زنانه 

بسياري بر اين باورند همين كه عطر را روي بدن اسپري كنند، كار تمام خواهد شد، ولي اشتباه نكنيد. عطر زدن آداب ويژه خود را دارد، البته اگر دلتان مي خواهيد ماندگاري عطرتان بيشتر شود و نياز به تمديد عطر خود نداشته باشيد، عطر را روي بخش هاي نبض‌ دار بدن اسپري كنيد آن هم نه از فاصله خيلي نزديك تا بتوانيد تصميم گيري به مراتب دقيق تر و مناسب تري را تجربه كنيد و در خاطر داشته باشيد كه عطري كه از فاصله نزديك اسپري شود، روي يك نقطه جمع شده و احتمال اين ‌كه بوي آن به تلخي بزند افزايش خواهد يافت.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.